Ідучи в ногу з часом, Dior стверджує себе як найбільш кутюрний і авангардний бренд краси: Дім Dior відзначає як красу, яка робить кожну жінку унікальною, так і силу нової жіночності, щодня працюючи над побудовою сталого майбутнього.
З 1947 РОКУ ДО СЬОГОДНІ
Як кутюр’є та парфумер, Крістіан Діор мав глобальне бачення жінок, моди та краси з часів свого першого показу мод 12 лютого 1947 року. Відтоді Дім Діор продовжує утверджувати себе як бренд, який випередив свій час, маючи багату спадщину.
З повторним відкриттям Бутіку на Авеню Монтень, 30 у Парижі, Dior запрошує гостей відкрити для себе надзвичайне місце, де культура та історія поєднуються в незабутній досвід.
СИЛА ЖІНОК
«Моєю мрією було зробити жінок не тільки красивішими, але й щасливішими», — говорив Крістіан Діор. Відтоді Дім Діор культивує цінність жіночності кожної жінки, підтримуючи їх силу та амбіції. Програма Women@Dior і кампанія Dior Chin Up є конкретними прикладами цієї філософії.
ТВОРЧІСТЬ ЯК МИСТЕЦТВО
Творіння та ноу-хау Dior унікальні. Над палітрою кутюрних відтінків і надчуттєвими текстурами макіяжу Dior працює Пітер Філіпс, креативний директор та директор з іміджу Dior Makeup. У лінійці ароматів тепер проявляється талант Френсіса Куркджана, директора зі створення парфумів Dior.
DIOR, ВІДДАНИЙ
СТАЛОМУ МАЙБУТНЬОМУ
Відданий еко-дизайну та прозорості щодо інгредієнтів у своїх формулах, Dior Beauty робить крок далі, і у 2022 році ділиться своїм Статутом відповідальних формул. Дім Dior також має власні сади у Франції та по всьому світу, де вирощені квіти використовуються в композиціях ароматів, косметики та засобів догляду за шкірою Dior.