Бренди
ua ru
Вхід
Кошик
Додано до кошика Закрити
У кошику 0 товарів грн
Повернутись до покупок

Історія Akro

Akro - це новий парфумерний бренд, що відмовляється соромитись своїх маленьких грішних бажань. Дітище майстра-парфумера Олів'є Креспа та його дочки Анаїс, Акро надає перевагу спокусливим нотам, що викликають приємні спогади, зокрема трави, віскі, кава та шоколад, і поєднує їх із ретельно продуманими акордами квітів та спецій, щоб створити шість унікальних ароматів. Завдяки мінімалістичному, сучасному, монохромному дизайну Akrо є парфумами тих, для кого не існує слова «ні».

Akrо - це новий вид парфумерного бренду, що сповідує простий, але водночас екстравагантний принцип: помістити наші вади у флакон. Концепція бренду виникла, коли молода мешканка Лондона Анаїс Кресп почала розглядати аромати та смаки свого гедоністичного оточення у Ладброк-Гроув. Вона задавалася питанням, чи можна якось сфотографувати ці маленькі спокуси і поблажки, щоб оформити їх у структурі безсмертного аромату.

Тому вона порадилась зі своїм батьком Олів'є (майстром-парфумером таких знакових ароматів, як Mugler's Angel та Dolce & Gabbana's Light Blue) і він теж загорівся цією ідеєю. Протягом довгого літа в Парижі батько та донька пліч-о-пліч розпочали створення шести унікальних ароматів на основі трав, віскі, кави, шоколаду, тютюну та шкіри. Незабаром з'явився Akrо – парфумерний бренд, побудований на сучасних фігуративних ароматах для людей, які не люблять говорити «ні», людей, які прагнуть бути трохи іншими.

Майстер-парфумер Олів'є Кресп

Олів'є Кресп, парфумер, лаурет Fragrance Foundation 2018 Lifetime Achievement – головний «винуватець» того, що аромати AKRO настільки неймовірно інтенсивні та вибухові. Інноваційний парфумер із рідкісним досвідом і талантом, він започаткував революцію з Angel (Thierry Mugler, 1992). До нього ніхто не наважувався створювати такі парфуми. Міжнародний бестселер.

«Парфуми – це моє життя. Парфумери залежні від цієї всепоглинаючої роботи, яку ми любимо, і від хвилювання, яке ми відчуваємо, коли створюємо щось справді нове». Працюючи над ароматами AKRO, він поставив собі за мету створити ольфакторну репрезентацію шести залежностей. Яким може бути аромат спокуси, пристрасного бажання? Через потужні ноти, інтенсивний шлейф та натяк на передозування він створив AKRO. Шість ароматів. Несхожих на інші.

Провідний меседж

Akro - це новий парфумерний бренд, що відмовляється соромитись своїх маленьких грішних бажань. Дітище майстра парфумера Олів'є Креспа та його дочки Анаїс, Акро бере спокусливі ноти, що викликають приємні спогади, зокрема трави, віскі, кава та шоколад, і поєднує їх із ретельно продуманими акордами квітів та спецій, щоб створити шість унікальних ароматів. Завдяки мінімалістичному, сучасному, монохромному дизайну Akrо є парфумами тих, для кого не існує слова «ні».

 

Return
Learn about buying Закрити

Скасувати
Вхід Закрити
СМС-пароль надіслано на ваш номер
Забули пароль?
Забули пароль? Закрити
Відмінити
Return
Зворотний дзвінок Закрити

Залиште свій номер телефону та ім'я. Ми зв'яжемося з вами найближчим часом.