Бренди
ua ru
Вхід
Кошик
Додано до кошика Закрити
У кошику 0 товарів грн
Повернутись до покупок

Історія Olfactive Studio

Olfactive Studio – це зіткнення сучасної художньої фотографії та парфумерного мистецтва, взаємозв'язок зорового образу та нюху.

Olfactive Studio – продукт взаємодії фото- та парфумерної студій. Вперше парфумери об'єдналися з фотографами, аби почерпнути натхнення в їхній творчості. Виразність зображень підштовхнула парфумерів до створення ароматів, що передають аналогічний настрій та емоції. Фотографія, як і аромат, фіксує момент часу і здатна пробуджувати його у сховищі нашої пам'яті. Досвід парфумерів заснований на емоціях, викликаних побаченими образами, і є унікальним та оригінальним нюховим витвором. Вони переносять нас зі світу, в якому створено аромати, у світ, де зафіксований час.

Талановиті парфумери та фотографи спільно створили три аромати: Autoportrait, Chambre Noire та Still Life. Витончена та нетрадиційна сучасність – саме так можна охарактеризувати цю чудову алхімію. Olfactive Studio створює особливий нюховий світ із сильною індивідуальністю; світ інтуїції та емоцій. Аромати – це ангели, вони не мають статі, але наділені душею.

Засновниця бренду Селін Верлер (Cеline Verleure) народилася у Франції, неподалік міста Шамбор (Chambord). У дитинстві вона мріяла стати архітектором і через деякий час винайшла і спроектувала власний світ. Обравши для вивчення бізнес та маркетинг, вона відмовилася від мрії споруджувати будинки, однак це рішення відкрило їй двері до дому Кензо. П'єр Брок – творець ароматів Кензо пробудив у ній пристрасть до парфумерії та навчав майстерності створення ароматів. У 28 років Селін створила аромат Kenzo Jungle разом із парфумерами Dominique Ropion та Jean-Louis Sieuzac, потім – l’Eau par Kenzo з Olivier Cresp. Після цього вона запустила власний інтернет-проект Osmoz.com для шанувальників ароматів, заснований на ідеї Firmenich.

Селін – пристрасна мандрівниця. Вона брала уроки японської каліграфії в Токіо, прожила кілька місяців в Індії. Залишаючи острови Зеленого Мису, вона перетнула Атлантику, подорожувала Південною Африкою і закохалася в Ріо-де-Жанейро, де прожила 2 роки. Але весь цей час вона сумувала за своєю улюбленою справою – створенням ароматів, і, як наслідок, після кількох років роботи в L'Orеal вона створила «Блог, присвячений Аромату, якого (ще) не існує!», щоб випробувати долю та створити новий парфумерний бренд, заснований на колективній інтуїції онлайн-спільноти.

Olfactive Studio народжений з бажання створити кардинально авангардний і по-справжньому новаторський нішевий парфумерний бренд, сучасний, але водночас який дотримується кращих традицій, в міру монотонний і сповнений інтриги. Перша колекція ароматів дозволяла допитливим і пристрасним Internet-користувачам крок за кроком стежити за процесом їх створення, а також брати участь у художніх пошуках. Всі етапи проекту обговорювалися online, від вибору концепції до імені бренду та назв перших трьох ароматів, дизайну флакона та упаковки. Завдяки такій «нюховій співпраці» створення ароматів із віртуального проекту переросло в реальний.

Основні принципи Olfactive Studio:

1. Парфумер – це художник, який робить все від нього залежне для створення ароматів без сторонніх інструкцій та маркетингових обмежень.

2. Автентичність нюхової концепції! Ми вважаємо за краще інвестувати в сировину, а не в рекламу.

3. Креативність та дивовижність! Насолоджуйтесь нетрадиційною та незвичайною комбінацією упаковки, вмісту та образу.

 

Olfactive Studio – продукт взаимодействия фото- и парфюмерной студий. Впервые парфюмеры объединились с фотографами, чтобы почерпнуть вдохновение в их творчестве. Выразительность изображений подтолкнула парфюмеров к созданию ароматов, передающих аналогичное настроение и эмоции. Фотография, как и аромат, фиксирует момент времени и способна пробуждать его в нашей памяти. Опыт парфюмеров основан на эмоциях, вызванных увиденными образами, и является уникальным и оригинальным обонятельным творением. Они уносят нас из мира, в котором созданы ароматы, в мир, где зафиксировано время.

Талантливые парфюмеры и фотографы совместно создали три аромата: Autoportrait, Chambre Noire и Still Life. Изящная и нетрадиционная современность – именно так можно охарактеризовать эту замечательную алхимию. Olfactive Studio создает особый обонятельный мир с сильной индивидуальностью; мир интуиции и эмоций. Ароматы – это ангелы; они не имеют пола, но у них есть душа.   

Создатель марки Селин Верлер (Cеline Verleure) родилась во Франции, недалеко от города Шамбор (Chambord). В детстве она мечтала стать архитектором и вот спустя некоторое время она изобрела и спроектировала свой мир. Выбрав для изучения бизнес и маркетинг, она отказалась от мечты строить дома, однако это решение открыло ей двери в Дом Кензо. Пьер Брок – создатель ароматов Кензо, открыл в ней страсть к парфюмерии и обучал мастерству создания ароматов. В 28 лет Селин создала аромат Kenzo Jungle совместно с парфюмерами Dominique Ropion и Jean-Louis Sieuzac, затем – l’Eau par Kenzo с Olivier Cresp. После она запустила интернет-проект Osmoz.com для поклонников ароматов, основанный на идее проекта Firmenich.

Селин – страстная путешественница. Она брала уроки японской каллиграфии в Токио, прожила несколько месяцев в Индии. Покидая острова Зеленого Мыса, она пересекла Атлантику, путешествовала по Южной Африке и влюбилась в Рио-де-Жанейро, где прожила 2 года. Но все это время она скучала по своему любимому делу – созданию ароматов, и, как следствие, после нескольких лет работы в L’Orеal, она создала «Блог, посвященный Аромату, которого (еще) не существует!», чтобы испытать судьбу и создать новый парфюмерный бренд, основанный на коллективной интуиции онлайн сообщества.

Olfactive Studio рожден из желания создать кардинально авангардный и современный нишевый парфюмерный бренд, современный, но в то же время соблюдающий лучшие традиции, в меру монотонный и таящий интригу. Первая коллекция ароматов позволяла любопытным и страстным Internet-пользователям пошагово следить за процессом их создания, а также участвовать в художественных поисках. Все этапы проекта обсуждались online, от выбора концепции до имени бренда и названий первых трех ароматов, дизайна флакона и упаковки. Благодаря такому «обонятельному сотрудничеству» создание ароматов из виртуального проекта переросло в реальный.

Основные принципы Olfactive Studio:

1. Парфюмер – это художник, который делает все от него зависящее для создания ароматов, без сторонних инструкций и маркетинговых ограничений.

2. Аутентичность обонятельной концепции! Мы предпочитаем инвестировать в сырье, а не в рекламу.

3. Креативность и удивительность! Наслаждайтесь нетрадиционной и необычной комбинацией упаковки, содержимого и образа.

Return
Learn about buying Закрити

Скасувати
Вхід Закрити
СМС-пароль надіслано на ваш номер
Забули пароль?
Забули пароль? Закрити
Відмінити
Return
Зворотний дзвінок Закрити

Залиште свій номер телефону та ім'я. Ми зв'яжемося з вами найближчим часом.