Більше, ніж парфум — це спогад. 34 Boulevard Saint-Germain eau de toilette відтворює саму душу першого бутіка Дому. За трояндою, спеціями, амброю та бруньками чорної смородини розкривається мистецтво жити вільно й творчо. Дуже по-Diptyque.
Шалена ідея: упіймати аромат крамниці на 34 Boulevard Saint Germain і перетворити його на парфум… Тут присутня ольфакторна душа бутіка: калейдоскоп ароматів, що об’єднує всі свічки та парфуми Diptyque. Завдяки новітнім технологіям Diptyque став справжнім «ловцем ароматів».
Щоб відтворити ольфакторну душу флагманського бутіка у вигляді парфуму, Diptyque використав технологію headspace — метод уловлювання ароматичних молекул місця, предмета чи квітки.
Парфумер:Olivier Pescheux
Країна:Франція
Роки:2011
Про бренд
Diptyque
У Сен-Жермені, кварталі, що переповнений художньою та культурною енергією Парижа 1960-х, бере свій початок творча пригода. Троє волелюбних естетів — Ів Куслан, Крістіан Монтадр-Готро та Десмонд Нокс-Літ — натхенні нестримною енергією власної уяви, досвідом численних подорожей, захоплені видатними цивілізаціями, об'єднані спільним прагненням до краси. Разом вони заснували Diptyque.
Цей товар бере участь у програмі лояльності для власників картки Aromateque: - нарахування кеш-беку за покупку у розмірі 2/5% від суми (за умови, що сума знижки не перевищує 20%); - кешбек не нараховується під час придбання подарункових сертифікатів; - безкоштовна доставка Новою поштою на відділення, поштомат, кур’єром (за умови замовлення на суму щонайменше 3000 грн.)