Історія Etro
Etro – синонім стилю. Це спосіб життя, заснований на якості та вишуканості не лише з погляду дизайну, а і щодо виробничих методів та матеріалів. Цей всесвіт елегантності постав із вродженої пристрасті Джиммо Етро до подорожей та історії, яка тепер стала лейтмотивом усіх колекцій будинку моди.
Історія бренду Etro веде свій початок із 1968 року з виробництва тканин найвищої якості з використанням найкращих натуральних волокон - шовку, кашеміру, льону, бавовни. Творцем бренду став антиквар, колекціонер та мандрівник Джиммо Етро (Jimmo Etro).
Компанія Etro належить до розряду найвідоміших імен у світі текстилю, моди та парфумерії. Etro – це втілення класичного та водночас аристократичного смаку. При першій згадці Etro одразу виникають образи оригінальних орнаментів та тверде переконання, що компанія має вікові традиції, проте історія Etro налічує всього близько 40 років.
Пристрасть до культури і краси надихнула на створення колекції ароматів, яка захоплює і запрошує у вояж по екзотичних місцях із неймовірними букетами та чарівними емоціями, які викликають різні відчуття, тому вони по-справжньому неповторні, оскільки живі, а відтак поводять себе на шкірі несподіваним чином. Вони не намагаються бути модними, а навпаки - мають по-зухвалому несучасний або підкреслено провокативний вигляд. Але той, хто мав із ними справу бодай раз у житті, вже не повертається до звичного світу масової парфумерії.
Сьогодні компанія Etro продовжує свою тріумфальну ходу різними куточками світу, випускаючи повний спектр продукції класу люкс від предметів інтер'єру та тканин до одягу та взуття, парфумерії та аксесуарів.