Історія Smashbox
У 1991 році правнуки легенди макіяжу Макса Фактора – Дін та Девіс Фактор об'єднали свій талант та спадщину, щоб створити фотостудію Smashbox. Роблячи фото зірок, які проходили через студію щодня, брати впродовж 5 років шукали ту лінію косметики, яка задовольняла б потреби досконалої світлини. І в 1996 році створили косметику Smashbox, яка несе красу, креативність та творчу енергію життя людей у всьому світі.
Вже через деякий час косметику Smashbox можна було бачити в 43 магазинах Nordstrom і п'яти Henri Bendel. Для компанії це був чудовий старт. Проте, щоб залишатися конкурентоспроможними на ринку косметичних товарів, на розвиток бренду доводилося витрачати буквально всі кошти, які приносила фотостудія. Результат не змусив себе чекати: нині Smashbox – це декоративна косметика як для повсякденного використання, так і для професійних показів, зйомок фільмів та презентацій. Бренд задає тенденції в моді та стилі, випускає нові революційні засоби та колекції макіяжу, продовжує співпрацю з модними виданнями, подорожує по всьому світу, проводить фотосесії для багатьох знаменитостей, зокрема Дженніфер Лопес, Кірстен Данст, Дайдо, Кармен Електру та багатьох інших.
Сьогодні жоден показ, зйомка, жодна успішна презентація не проходять без косметики Smashbox. Це інноваційна косметика, яка добре протистоїть тиску фотоспалахів, камер і може використовуватися для повсякденного макіяжу жінок. Smashbox визначає тенденції в макіяжі кожного чергового сезону, створюючи досконалі образи, що відповідають мінливим примхам моди.
Лінія Smashbox розроблена для того, щоб гарантувати кожній жінці, де б вона не знаходилася – у приміщенні, на зйомках, у магазині чи вдома – можливість перетворити спеціально отримані знання студійних візажистів на свої щоденні яскраві будні!