Аромат створений в Парижі парфумером Наталі Четто за задумом засновника і головного редактора Monocle Тайлера Брюль, а також засновника і керівника Comme des Garcons Адріана Йоффе. Привабливий аромат унісекс бере свій деревний початок із ноток кипариса, щойно скошеної трави і гіркого полину, а також пробуджує спогади про ранкову пробіжку однойменним парком в Токіо (недалеко від офісу Мonocle і їхнього магазину в Томігайя). Бадьорий аромат доведений до досконалості в швейцарській лабораторії Жівадан.
"Четвертий аромат цієї серії частково натхненний ранковими пробіжками по парку Йойоджі в Токіо, з мокрими, солодкими і зеленими нотами", - говорить Брюль. - Цей аромат додасть нотку затишку в зимові місяці, і освіжить свого володаря спекотним літом".
"Я схвильований цією новою співпрацею з Monocle," - говорить Йоффе. - Минуло вже 11 років із моменту нашої останньої роботи і повага, яку я відчуваю до Тайлера Брюль та його творчих здібностей, лише зміцніла. Це чудове доповнення нашої серії, і я ношу його впродовж усього літа".
Кожен елемент упаковки Yoyogi був створений командою дизайнерів Мonocle. Дизайн і друкарня були перевірені тими ж редакторами, які переглядають своїм пильним поглядом кожну сторінку культового журналу перед випуском. Тактильне скло флакона 50 мл несе на собі знаковий відбиток кола і фірмовий шрифт Мonocle.
Країна:
Франція
Роки:
2019