FIXED HEIGHT FOR DIFFERENT SCREENS

Запитання, відповіді і допомога

Доставка

ЯК ШВИДКО ВІДПРАВЛЯТЬ МОЄ ЗАМОВЛЕННЯ?

Задля Вашого комфорту та зручності ми прагнемо надсилати замовлення день у день, тому передача укомплектованих замовлень на термінал Нової пошти здійснюється щоденно (окрім суботи) орієнтовно о 17:00.

 

У разі комплектування замовлення позиціями з додаткового складу термін відправлення може бути відтермінований до 1 доби
Також звертаємо Вашу увагу, що в поодиноких випадках відправлення замовлень може відбуватися кількома посилками (послуги доставки за додаткову посилку сплачує відправник).

ЯК ВІДБУВАЄТЬСЯ ДОСТАВКА?

 novaposhta
Доставка замовлень можлива виключно логістичною компанією НОВА ПОШТА (кур’єрська, на відділення/поштомат). 

Вартість доставки розраховується згідно з поточними тарифами НОВОЇ ПОШТИ
Замовлення на суму від 3000 грн. доставляємо БЕЗКОШТОВНО.

 

Звертаємо Вашу увагу, що в разі відправлення замовлення з фізичного магазину до вартості доставки буде включена послуга адресного забору (фіксовано 35 грн. згідно з тарифами Нової пошти), яка сплачується отримувачем, якщо сума замовлення не перевищує 3000 грн.

 

Розрахувати вартість доставки

Відстежити статус замовлення

Оплата

ЯК МОЖНА СПЛАТИТИ СВОЄ ЗАМОВЛЕННЯ?

Наразі можливі два способи оплати:

  • повна оплата на сайті (за посиланням, платіжна система Platon, альтернативний спосіб оплати – за реквізитами на розрахунковий рахунок);
  • оплата частинами MonoBank (3 платежі);

 

*вартість послуги «Контроль оплати» сплачує покупець згідно з тарифами НОВОЇ ПОШТИ – 2% від суми + 20 грн. фіксовано.

Обмін та повернення

ЧИ МОЖЛИВИЙ ОБМІН ТА ПОВЕРНЕННЯ ПРОДУКЦІЇ?

Відповідно до чинної постанови Кабінету Міністрів №172 від 19.03.1994 р. "Про реалізацію окремих положень Закону України "Про захист прав споживачівпарфумерно-косметичні вироби належної якості обміну та поверненню НЕ підлягають.

Під час отримання товару у відділенні Нової пошти попередньо обов'язково перевірте цілісність зовнішньої (транспортної) та внутрішньої (брендової) упаковки. Переконайтеся у відсутності будь-яких пошкоджень, це слід зробити у присутності працівника служби доставки.

Магазин не несе відповідальність за наявність пошкоджень продукції, яка не була належним чином перевірена при отриманні.

У разі виявлення будь-яких невідповідностей чи пошкоджень Ви маєте право відмовитись від отримання товару.

Просимо Вас усвідомлено та відповідально підходити до оформлення Вашого замовлення. 

 

Додаткову консультацію щодо доставки, обміну чи повернення можна отримати по тел. 0 800 21 61 10


Цінуємо Вашу довіру, бажаємо приємних і радісних покупок з AROMATEQUE.COM.UA!

Безкоштовна доставка при замовленні від 3000 грн

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів №172 від 19.03.1994 р. "Про реалізацію окремих положень Закону України "Про захист прав споживачів" парфумерно-косметичні вироби належної якості обміну та поверненню не підлягають. Просимо Вас відповідально підходити до оформлення замовлення.
Замовлення розміщене до 17.00 буде надіслано Вам «Новою поштою» цього ж дня. Всі замовлення, зроблені у вихідні дні обробляються у будні з 10.00 до 18.00.

Косметика

Як визначити свій тип шкіри?

Існують 4 типи шкіри з огляду на інтенсивність секреції шкірного сала: суха, комбінована, нормальна та жирна. Коротка характеристика нижче може допомогти Вам визначити свій тип шкіри.

 

Суха - Ви можете відчувати почуття "стягнутості" і шкіра дуже швидко реагує на вплив зовнішнього середовища. Така шкіра слабко зволожена і дуже схильна до появи зморшок.

 

Комбінована та нормальна шкіра: нормальна шкіра зазвичай гладка та рівномірна Пори – маленькі, шкіра ні надто суха, ні надто жирна. Якщо Ви спостерігаєте підвищену секрецію шкірного сала в Т-зоні (лоб-ніс-підборіддя), то у вас саме комбінована шкіра.

 

Для жирної шкіри характерна високою секрецією шкірного сала, через що з'являється блиск, особливо в Т-зоні. Також ознаками жирної шкіри є розширені пори й акне.

Що таке сироватка для обличчя? У чому різниця між сироваткою та зволожувальними засобами для догляду?

Сироватку для обличчя – це засіб для щоденного догляду. Сироватка більш концентрована і більш рідка, ніж зволожувальні засоби. Консистенція сироватки дозволяє їй швидко та глибоко проникати у шкіру. Як правило, її використовують протягом 28-денного лікування (середній період оновлення клітин) і наносять безпосередньо на шкіру перед зволоженням.

У якій послідовності слід використовувати продукти догляду за обличчям?

Для того, щоб подбати про свою шкіру, усі засоби необхідно наносити у певній послідовності.

 

Очищення: почніть ранок із очищення обличчя. Для цього існують різні засоби: лосьйони та міцелярна вода, гелі і муси.

 

Тонізація: далі можна нанести лосьйон для того, щоб тонізувати очищену шкіру.

 

Зволоження: є кілька засобів, які допоможуть вам впоратися з цим завданням – наприклад, сироватка, вона більш концентрована, ніж крем для обличчя, і її можна нанести перед денним кремом. Також можна використовувати крем для зони навколо очей.

 

Увечері потрібно використовувати засіб для зняття макіяжу, який усуне забруднення шкіри обличчя та зони навколо очей. Для цього можна використовувати лосьйон чи міцелярну воду. Потім можна очистити і тонізувати шкіру обличчя так само, як Ви робили це вранці. Наприкінці для зволоження необхідно використовувати сироватку та/або нічний крем. Також можна використовувати спеціальний крем для зони навколо очей.

Чи важливо, аби денний крем відрізнявся від нічного?

Потреби Вашої шкіри вдень та вночі відрізняються. Тому ми радимо використовувати різні креми. Вдень вашій шкірі необхідний захист від негативного впливу довкілля. Вночі ваша шкіра запускає активні процеси відновлення, тому нічний крем має сприяти саме відновленню клітин.

Парфумерія

У чому відмінність люксової та нішевої парфумерії?

Продукція нішевої парфумерії представлена в обмеженій кількості точок продажу, кожні парфуми виготовляють, суворо дотримуючись концепції та ідей творця бренду, а головними інгредієнтами є оригінальна та рідкісна сировина.

 

Утім, це не означає, що люксова парфумерія не відповідає подібним стандартам якості або має коштувати дешевше. Просто за кожним із цих різновидів парфумерії стоять зовсім різні комерційні стратегії.

Верхні ноти, ноти серця, базові ноти

Кожні парфуми складаються з різних ароматичних складових, що для зручності називаються нотами. Залежно від ступеня леткості всі ноти можна умовно поділити на 3 категорії: верхні (головні) ноти, ноти серця та базові ноти.

 

Верхні ноти – дуже леткі, вони затримуються на шкірі лише кілька хвилин. Як правило, це ароматичні ноти, ноти цитрусів та спецій.

 

Одразу після верхніх нот проявляються ноти серця – зазвичай квіткові.

 

Ноти бази є найбільш стійкими і максимально довго відчуваються на шкірі (від кількох годин на шкірі до декількох днів на одязі). Найчастіше в якості базових виступають деревні, пудрові ноти.

Сімейства ароматів

Залежно від нот всі аромати можна розділити на 7 головних сімейств:

  • Квіткові: велика кількість квіткових нот може бути задіяна як у верхніх, так і нотах серця. Подеколи їх комбінують із фруктовими нотами. Аромати, які побудовані навколо однієї ноти, мають назву моноквіткові.
  • Цитрусові або гесперидні аромати: містять високу концентрацію цитрусових нот. Їх можуть комбінувати з квітковими та/або пряними нотами. Це основа всіх одеколонів.
  • Орієнтальні (східні): орієнтальні аромати містять такі теплі ноти, як пачулі, ваніль, амбра, мускус та деревні ноти. Їх можуть комбінувати з квітковими нотами в осерді аромату.
  • Флорієнтальні: квіткові орієнтальні аромати містять верхні квіткові ноти у поєднанні з нотами ванілі, бобів тонка, сандалового дерева та/або мускусу. Але на відміну від орієнтальних ароматів вони ніколи не містять пачулі.
  • Шипрові: переважно побудовані навколо акорду нот пачулі, бергамота, дубового моху. Шипрові аромати можуть містити зелені та пряні ноти. Але на відміну від орієнтальних ароматів вони не містять нот ванілі.
  • Фужерні: аромати цієї категорії більш маскулінні. Вони можуть містити ноти лаванди, дубового моху та/або бобів тонка. Також вони можуть складатися з інших ароматичних нот (м'яти, кмину, розмарину).
  • Деревні: деревні аромати містять велику кількість базових деревних нот (передусім кедр, ветивер, сандал, але не містять пачулі).

Чи всі парфуми містять у собі спирт?

Не завжди. Парфумовані речовини додають до певного складу, який може містити воду, спирт, віск, лосьйон тощо. Проте найчастіше використовують саме спирт завдяки тому, що він нейтральний і швидко випаровується, тоді як парфуми залишаються.

Одеколони, туалетна чи парфумована вода, парфуми – у чому різниця?

Відмінність полягає в різній концентрації парфумованих речовин: що вища концентрація, то дорожче будуть коштувати парфуми і відповідно у меншій кількості їх слід наносити.

 

Продукція від найбільшої концентрації до найменшої: 

  • парфуми (Perfume) – концентрація ефірних олій понад 20%, 
  • парфумована вода (Eau de parfum) – 10-20%, 
  • туалетна вода (Eau de toilette) – 8-10%, 
  • одеколон (Eau de Cologne ) - менше 8%. 

 

Деякі бренди з огляду на комерційні цілі можуть номінувати власну продукцію як «одеколон» (cologne), тоді як продукт насправді є туалетною водою.

Що краще – флакон зі спреєм чи без?

Цей фактор жодним чином не впливає на вміст флакона. Єдина відмінність у способі нанесення парфумів на шкіру.

 

Ви можете зробити вибір, зважаючи на власні вподобання: більше до вподоби наносити безпосередньо рідину на певні місця або розпорошувати парфуми за допомогою спрею. Однак слід зауважити, що завдяки спрею-розпилювачу верхні, базові та ноти серця розкриваються чіткіше.

На які ділянки краще наносити парфуми?

Ми радимо наносити парфуми на найбільш гарячі ділянки Вашого тіла, у ті місця, де шкіра найтонша. Відтак Ви можете нанести парфуми на внутрішній бік зап'ястя, на шкіру за вухами або на потилиці. Крім того, Ви можете нанести невелику кількість парфумів на волосся або одяг. Важлива порада: намагайтеся не наносити парфуми на тильний бік руки і в жодному разі не розтирайте парфуми на зап'ясті після нанесення.

Що більше, то краще?

Чи хотіли б Ви залишити по собі густий і насичений шлейф, просто пройшовшись вулицею? Якщо Ви мрієте, аби парфуми довго відчувалися на шкірі і добре звучали, нанесіть на шкіру попередньо нейтральний лосьйон або лосьйон з ароматом-підсилювачем Ваших парфумів. Достатньо зволожена шкіра утримуватиме на собі молекули парфумів набагато довше. Якщо впродовж дня Ви з певних причин припиняєте відчувати на собі аромат, це не означає, що він повністю зник і інші люди теж його не чують! Просто Ваші нюхові рецептори могли звикнути до цього аромату або його конкретних нот.

Де та як зберігати?

Дехто стверджує, що можна сміливо роками зберігати відкритий флакон із парфумами. 

 

Утім, очевидно, що чим довше Ви зберігаєте парфуми, тим менш чіткими стають верхні ноти. Якщо Ви зберігаєте флакон із парфумами відкритий, то використати його необхідно протягом року. Якщо ж Ви прагнете зберігати його довше, слід  тримати флакон подалі від прямих сонячних променів, інших джерел світла, вологи та тепла.

Сировина: натуральна або синтетична

Вже за своїм визначенням натуральні молекули мають хімічну природу. Часто можна зустріти негативну оцінку використання синтетичної сировини. Але всупереч усім упередженням, парфуми, що містять синтетичну сировину нічим не гірші за ті, до складу яких входять натуральні компоненти. Навіть навпаки! Тому майже всі парфуми створені з додаванням синтетичних компонентів. Тоді як використання деяких натуральних інгредієнтів заборонено законодавством Європи та всього світу. Створення синтетичних компонентів – найкращий спосіб відтворити близький до оригінального аромат цих інгредієнтів натурального походження. Наприклад, аромат конвалії технічно неможливо видобути з квітки. Інша сировина, наприклад, мускус, амбра чи цивета – заборонені у використанні з огляду на їх тваринне походження.

Чи варто використовувати зерна кави, аби відновити нюх?

Коли Ви слухаєте одразу кілька ароматів, може статися так, що через певний час Ви не будете здатні відрізнити один від одного: ваші рецептори вже перенасичені. Використання зерен кави може допомогти вам нейтралізувати всі попередні аромати.

Аромати та аксесуари для дому

Які існують види воску?

Є 3 види воску: тваринний, рослинний та мінеральний. Приклад тваринного воску – бджолиний. Він дуже дорогий, належить до категорії люкс. При горінні він не виділяє ні диму, ні кіптяви, залишає лише солодкуватий, злегка відчутний аромат. Приклад мінерального воску – парафін. Його отримують під час переробки нафтопродуктів і саме цей віск найчастіше використовується у свічках. Парафін дозволяє свічці горіти навіть за низької температури. Рослинний віск – результат переробки сої, пальмового дерева, рису, копри. 

 

Всі види воску є натуральними, добре горять та досить довго зберігаються.

У чому різниця між ґнотом з бавовни та дерева?

При горінні дерев'яного ґноту  чути невелике потріскування і це чимось нагадує атмосферу біля каміну. Він горить так само як і бавовняний гніт, а то й довше. Єдиний нюанс – ґніт із бавовни можна легко обрізати, що особливо зручно під час догляду за естетичністю свічки.

Як правильно використовувати свічку?

Щоб насолодитися всіма перевагами Вашої свічки, необхідно дотримуватися певних ритуалів використання:

  • свічка повинна горіти стільки, щоб її поверхня повністю перетворилася на рідину;
  • свічка не повинна горіти більше трьох годин поспіль, доки не згорить приблизно 30% її об’єму;
  • далі можна залишати свічку не більше ніж на одну-дві години;
  • не варто побоюватися перерозподілити віск у свічці вручну, поки він ще гарячий;
  • регулярно обрізайте ґніт (щоб він був не більше 6 мм завдовжки), адже завдяки цьому Вам вдасться уникнути появи диму;
  • свічку необхідно тримати подалі від протягів і текстильних виробів (меблі, штори тощо);
  • бажано завжди ставити свічку на щось (спеціальну підставку, тацю тощо).

Як використовувати дерев'яні палички?

У деяких дифузорів для оселі використовуються дерев'яні палички. Технологія дифузії називається "капела", оскільки є пряма схожість з капілярами: аромат поступово поширюється в міру того, як дерев'яна паличка вбирає парфуми. Інтенсивність поширення аромату напряму залежить від кількості використаних паличок одночасно.

 

Як довго можна використовувати свічку чи дифузор?

Потрібно брати до уваги цілу низку факторів: розмір свічки, якість воску та ґноту. Орієнтовний час горіння свічки напряму залежить від її об'єму:

  • 70 г - 30 годин.

  • 190 г- від 50 до 60 годин.

  • 300 г - від 70 до 90 годин.

  • 1500 г - понад 150 годин.

Безкоштовна доставка при замовленні від 3000 грн

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів №172 від 19.03.1994 р. "Про реалізацію окремих положень Закону України "Про захист прав споживачів" парфумерно-косметичні вироби належної якості обміну та поверненню не підлягають. Просимо Вас відповідально підходити до оформлення замовлення.
Замовлення розміщене до 17.00 буде надіслано Вам «Новою поштою» цього ж дня. Всі замовлення, зроблені у вихідні дні обробляються у будні з 10.00 до 18.00.

Програма лояльності

Програма лояльності Aromateque

Стати частиною спільноти AROMATEQUE просто, адже вже перша покупка в нашій мережі (як онлайн, так і у фізичному магазині) є підставою для відкриття клієнту персональної картки лояльності.

Карта привілеїв Aromateque надає максимальну знижку до 20% на постійній основі* майже на весь** асортимент продукції Aromateque Concept Store.

Для отримання персональної карти лояльності новому клієнту достатньо здійснити першу покупку в мережі Aromateque:

  • фізична карти лояльності видається в одному з наших магазинів після заповнення анкетних даних на касі та здійснення першої покупки;

  • віртуальна картка привілеїв оформлюється після проходження авторизації на офіційному сайті aromateque.com.ua, а саме: повне заповнення актуальних контактних даних включно з електронною поштою та номером мобільного, а також оформлення та сплата першого онлайн-замовлення.

 

У випадку втрати фізичної карти лояльності процедура відновлення не передбачена, проте клієнт може надалі послуговуватись нею у віртуальному вигляді, зазначаючи номер мобільного, до якого прикріплена карта привілеїв. Авторизація клієнта відбувається через смс із кодом, який потрібно озвучити касиру в роздрібній мережі магазинів, або завдяки введенню коду у відповідне поле на сайті під час оформлення замовлення онлайн.

Знижка по карті лояльності діє на постійній основі, проте не сумується з додатковими знижками в періоди акцій, розпродажів, спеціальних пропозицій.

 

*відсоток знижки на певні позиції може змінюватися відповідно до перегляду умов співпраці з конкретними брендами
**існують бренди-винятки, на які дисконт не поширюється

ЯКІ ПЕРЕВАГИ КАРТИ ЛОЯЛЬНОСТІ AROMATEQUE?

Карта лояльності надає знижку 10 або 20% майже на весь асортимент продукції, окрім брендів-винятків.

 

Актуальний перелік брендів-винятків, на які не діє знижка по карті*: Jo Malone London, Kilian Paris, Gunia Project, Acqua Di Parma, Marc Antoine Barrois (аромати Ganymede і Tilia), Dr. Vranjes Firenze, Rated Green, Еssential Рarfums, Ex Nihilo, 27 87, Aromateque Beauty Box, подарункові сертифікати Aromateque.

Актуальний перелік брендів із максимальною знижкою 10% по карті лояльності*: Aesop, Augustinus Bader, Dior, Frederic Malle, Maison Francis Kurkdjian, Tom Ford, Marc Antoine Barrois (крім Ganymede та Tilia).

 

Також додатковими перевагами карти лояльності є програма Cashback, можливість брати участь в акції до дня народження клієнта, отримувати додаткові знижки під час клієнтських днів окремих брендів.

 

*перелік брендів-винятків може змінюватися внаслідок змін умови співпраці з брендами

ПРОГРАМА CASHBACK

1. Загальні положення:

1.1. Програма Cashback (далі - Програма) – це програма лояльності, яка проводиться мережею Aromateque Concept Store у мережі власних магазинів та в інтернет-магазині aromateque.com.ua, і спрямована на підтримання зацікавленості покупців та заохочення їх на придбання товарів, що пропонуються мережею.

1.2. Програма передбачає механізм нарахування кешбеку (частина від сплаченої вартості товару) під час придбання такого товару на картку клієнта та механізм використання клієнтом накопиченого кешбеку під час наступних покупок.

1.3. Кешбек – це умовні одиниці, що нараховуються клієнту під час здійснення покупки та можуть бути використані під час наступних покупок відповідно до цієї Програми.

1.4. Клієнт – це клієнт мережі Aromateque Concept Store, який має відповідну картку клієнта (фізичну або віртуальну).

 

 

2. Накопичення кешбеку

2.1. При придбанні клієнтом в мережі Aromateque Concept Store та в інтернет-магазині aromateque.com.ua товару, який не входить до Обмеженого переліку та не є акційним товаром (не має примітку «Акція») – на картку клієнта нараховується кешбек у розмірі 5% від вартості оплати за товар.

2.2. При придбанні клієнтом в мережі Aromateque Concept Store та в інтернет-магазині aromateque.com.ua товару, який входить до Обмеженого переліку та не є акційним товаром (не має помітку «Акція») – на картку клієнта нараховується кешбек у розмірі 2% від вартості оплати за товар.

2.3. За умови придбання інших товарів кешбек не нараховується.

2.4. Одиниці кешбеку нараховуються в момент здійснення покупцем оплати товару та стають доступними до використання (активуються) через 15 календарних днів з дати отримання Покупцем відповідного товару, за умови, що придбаний товар не буде повернуто Покупцем. У разі якщо у будь-який момент часу товар буде повернуто Покупцем (незалежно від причин повернення), кількість одиниць кешбеку на картці Покупця зменшується на розмір кешбек-одиниць, отриманих покупцем за товар, який ним повертається.

3. Використання кешбеку

3.1. Використання кешбеку здійснюється шляхом зменшення вартості товару на одиниці кешбеку при оплаті під час придбання товарів у фізичних магазинах Aromateque.

3.2. Зменшення вартості товару на одиниці кешбеку здійснюється із розрахунку: 1 одиниця кешбеку = (рівноцінно) 1 гривня.

3.3. Зменшення вартості товару на одиниці кешбеку неможливо при придбанні подарункових сертифікатів, а також товарів, що входять до переліку обмежень.

3.4. Використання кешбеку можливо лише у сумі одиниць, кратній 500 (500, 1000, 1500….)

3.5. Враховуючи наявність індивідуальних знижок клієнтів, використання кешбеку (зменшення вартості товару на одиниці кешбеку) здійснюється ПЕРЕД застосуванням індивідуальної знижки клієнта (списання відбувається від повної ціни, без додаткових знижок).

3.6. Не допускається передача кешбеку від одного клієнта до іншого.

3.7. Одиниці кешбеку можуть бути використані клієнтом впродовж терміну дії Програми.

Організатор Програми залишає за собою право вносити зміни та доповнення до правил Програми без попереднього погодження із клієнтами.
Інформування про внесення змін та доповнень до цих Програми здійснюється шляхом їх оприлюднення на інтернет-сайті aromateque.com.ua

4. Механізм списання Cashback

Від кожної покупки неакційного товару (знижка не має перевищувати 20%) Вам на картку лояльності повертаються бонуси, які надалі можна використовувати для списання під час покупки.

Механізм списання:
1. Списання можливе лише суми, що кратна 500.

2. Списання кешбеку можливе як під час покупки у фізичному магазині.

3. Списання бонусів відбувається від повної ціни товару* (без урахування будь-яких знижок), а на доплату діє знижка 20% згідно з картою лояльності Aromateque.

 

*бренди-винятки, на які списання бонусів неможливе: Marc - Antoine Barrois (аромати Tilia, Ganymede), Jo Malone London, Editions De Parfums Frederic Malle, Tom Ford, Kilian, Loewe, Chanel, Foreo, Sisley, Hair Rituel by Sisley, Chanel, Dior, Aesop, Gunia, Acqua Di Parma, Dr. Vranjes Firenze, Augustinus Bader, La Prairie, Rexaline, Venn, -417, Givenchy, Guerlain, Maison Francis Kurkdjian, Biotherm, Valentino, Lancôme, Giorgio Armani, Yves Saint Laurent, Aromateque Beauty Box, подарункові сертифікати Aromateque, послуги косметолога та візажиста.

АКЦІЯ ДО ДНЯ НАРОДЖЕННЯ КЛІЄНТА

Для наших постійних клієнтів (які на карті привілеїв Aromateque мають суму накопичення щонайменше 10 тисяч) передбачена акція «День народження», її умови наступні: клієнт купує будь-який товар по повній вартості та на 50% від його ціни має можливість обрати подарунок, окрім брендів-винятків* (також по повній вартості, без урахування знижки).


Важливі аспекти акції:

  • участь в акції проводиться одним чеком;

  • по карті лояльності має бути зафіксована принаймні 1 покупка впродовж поточного року;

  • придбання понад двох ідентичних продуктів неможливе;

  • товари лінії Maison Francis Kurkdjian Baccarat Rouge 540 та Marc Antoine Barrois Ganymede відпускаються у максимальній кількості лише 1 шт.;

  • оплата подарунковим сертифікатом по акції до дня народження неможлива.

Скористатися акційною пропозицією можна як у день Вашого народження, так і впродовж 30 днів після свята (діє по всій мережі роздрібних магазинів та онлайн).

 

 

*перелік брендів-винятків: Jo Malone London, Marc - Antoine Barrois (ароматы Tilia, Ganymede), Aesop, Acqua di Parma, Gunia Project, Editions De Parfums Frederic Malle, Tom Ford, Kilian, Maison Francis Kurkdjian, Kilian, Sisley, Chanel, Christian Dior, Tom Ford, Dr. Vranjes Firenze, Foreo, Augustinus Bader, La Prairie, Rexaline, Venn, -417, Givenchy, Guerlain, Biotherm, Gioigio Armani, Lancome, Yves Saint Laurent, Valentino, Marc Antoine Barrois (аромат Ganymede 30 та 100 мл), Liquides Imaginaires (аромат LIQUIDE GOLD), Aromateque Beauty Box, подарункові сертифікати Aromateque.

 

 

УМОВИ ПРИДБАННЯ ПОДАРУНКОВОГО СЕРТИФІКАТА

  1. Придбання подарункового сертифіката здійснюється без урахування знижки клієнта по карті лояльності (придбання по повній вартості, рівноцінній номіналу сертифіката).
  2. За придбання подарункового сертифіката покупцю сертифіката не нараховується cashback на карту клієнта.
  3. Покупець подарункового сертифіката має право передавати його будь-яким третім особам, як клієнтам мережі Aromateque Concept Store, так і іншими особам.
  4. Термін дії сертифіката – 1 календарний рік із моменту придбання (кінцева дата використання зазначена на паперовому холдері).
    Процедура пролонгування протермінованого з будь-якої причини сертифіката не передбачена.

УМОВИ ВИКОРИСТАННЯ ПОДАРУНКОВОГО СЕРТИФІКАТА

  1. Подарунковий сертифікат може бути використаний один раз протягом одного року з дня, наступного після дня його придбання.
  2. Кожен подарунковий сертифікат може бути використаний лише один раз.
  3. Сертифікат використовується шляхом його обміну на будь-яку продукцію з асортименту магазину Aromateque (по всій мережі  Aromateque Concept Store) та інтернет-магазину aromateque.com.ua, за винятком іншого подарункового сертифікату на суму, еквівалентну його номіналу.
  4. Сертифікат може бути обміняний на продукцію з урахуванням знижки по дисконту за наступним правилом: вартість товару - знижка по дисконту клієнта або додаткова знижка згідно з поточною акцією = вартість товару, від якої віднімається вартість подарункового сертифіката.
  5. У випадку обміну подарункового сертифіката на продукцію, вартість якої з урахуванням дисконту все ж перевищує номінал подарункового сертифіката, клієнт додатково оплачує суму, що становить різницю між вартістю товару та номіналом подарункового сертифіката.
  6. У випадку обміну подарункового сертифіката на продукцію вартість якої з урахуванням дисконту є меншою за номінал подарункового сертифіката, різниця клієнту не повертається (також не компенсується в інший спосіб) і є такою, що повністю погашена.
  7. Номінали декількох подарункових сертифікатів можуть сумуватися за бажанням власника подарункового сертифіката.
  8. Подарунковий сертифікат не підлягає обміну на гроші.
  9. Подарунковий сертифікат не відновлюється у разі його втрати, сплачені за нього грошові кошти не відшкодовуються. Ризик випадкової втрати або пошкодження подарункового сертифіката несе особа, яка ним володіє.
  10. Зобов’язання щодо обміну подарункового сертифіката на товар обмежується терміном дії подарункового сертифіката, товарним асортиментом, наявним в тому конкретному магазині, де особа бажає використати подарунковий сертифікат, відповідним номіналом подарункового сертифіката, графіком роботи магазину Aromateque та інтернет-магазину aromateque.com.ua, а також іншими умовами цих Правил.

 

Ці Правила є договором приєднання відповідно до вимог ст. 634 ЦК України. Укладення такого договору можливе винятково шляхом приєднання однієї сторони до запропонованого договору. Покупець (третя особа, яка володіє Подарунковим сертифікатом) погоджуються з цими Правилами обігу Подарункових сертифікатів та зобов’язуються їх виконувати.

 

Продавець подарункового сертифіката залишає за собою право вносити зміни та доповнення до цих Правил без попереднього погодження із Покупцями (особами що володіють) подарунковими сертифікатами. Інформування про внесення змін та доповнень до цих Правил здійснюється шляхом їх оприлюднення сайті aromateque.com.ua

Управління обліковим записом

Зробити онлайн замовлення

ЯК ОФОРМИТИ ЗАМОВЛЕННЯ ОНЛАЙН?

Оформлення замовлень в інтернет-магазині можливе через офіційний сайт та мобільний застосунок або ж в телефонному режимі та через офіційні месенджери інтернет-магазину.

 

Сплачені на сайті замовлення готуються до відправлення першочергово та автоматично без дзвінка-підтвердження менеджера.

Усі переваги програми лояльності

Не знашли відповідь на своє запитання?

Наші консультанти будуть раді Вам допомогти

Всі питання, пов'язані з оформленням замовлення, Ви зможете поставити за телефоном:

067 611-89-41

з 9.00 до 18.00,

Субота, неділя – вихідні дні.

Придбати в один клік

Ім'я, Прізвище
Телефон

Менеджер зв’яжеться з вами найближчим часом

наявність у магазинах

Увага! Завжди попередньо уточнюйте фактичну наявність в обраному магазині, через можливе бронювання товару. Телефонуйте менеджеру: (093)111-11-11

Дніпро

  • ТЦ “Каскад Плаза”, Катеринославський бульвар, 1б 2 поверхавипсмимсмаспимп

Київ

  • ТЦ “Каскад Плаза”, Катеринославський бульвар, 1б 2 поверхавипсмимсмаспимп
  • ТЦ “Каскад Плаза”, Катеринославський бульвар, 1б 2 поверхавипсмимсмаспимп
  • ТЦ “Каскад Плаза”, Катеринославський бульвар, 1б 2 поверхавипсмимсмаспимп

Львів

  • ТЦ “Каскад Плаза”, Катеринославський бульвар, 1б 2 поверхавипсмимсмаспимп

Отакої. Ваш кошик порожній.

Наповніть його обраними позиціями чи скористайтесь пошуком та каталогом.

Промокод успішно застосовано! Знижка була додана до вашого замовлення.

Промокод недійсний. Перевірте правильність введення.

Промокод видалено із замовлення

Ім'я
Прізвище
Телефон

Введіть код із СМС

Code

Не отримали код?

ДАВАЙТЕ УКРАЇНСЬКОЮ? давайте :)