Бренди
ua ru
Вхід
Кошик
Додано до кошика Закрити
У кошику 0 товарів грн
Повернутись до покупок

Історія Malin+Goetz

У березні 2004 року був відкритий перший магазин MALIN+GOETZ в районі Челсі в Нью-Йорку (нижній Мангеттен). Водночас це було дуже сучасне місце, яке в той самий час нагадувало аптекарські крамниці минулого, де вирувало життя та відмінний сервіс для клієнтів, а на полицях розміщувалися продукти для догляду.

Засновники марки Метью Малін та Ендрю Гетц свого часу особисто зустрічали кожного клієнта та й нині вони мешкають неподалік за рогом. Між зустрічами з клієнтами вони здійснювали оптові продажі відразу з магазину.

Додатково вони також почали займатися інтернет-продажами, а ще були представлені в Barneys в Нью-Йорку на Медісон-авеню та в Беверлі-Гіллз, в Fred Segal у Санта-Моніці та в Liberty у Лондоні.

 

Сьогодні MALIN+GOETZ можна знайти майже у 500 точках продажу по всьому світі, а також у власних бутиках в Лос-Анджелесі, Челсі на Мангеттені, у Верхньому Вест-Сайді та Верхньому Іст-Сайді.

Додатково продукти бренду можна спробувати в деяких найкращих бутик-готелях, а також розкішних СПА, салонах, ресторанах та спортивно-оздоровчих центрах в усьому світі. 

 

Філософія бренду

 

Сучасна аптека

Ідея магазину MALIN+GOETZ, яка з’явилася у Метью та Ендрю під час їхніх подорожей, полягала в тому, щоб створити традиційний аптечний заклад, який можна було б знайти, наприклад у Лондоні чи Нью-Йорку декілька десятиліть тому – універсальний магазин, де продукти догляду були створені хіміком та вирішували певні проблеми зі шкірою від голови до п’ят.

Сучасна інтерпретація традиційного закладу та персональне обслуговування стали основою для майбутнього концепту MALIN+GOETZ.

Традиційне та дещо мінімалістичне пакування продуктів бренду, що створив Ендрю Гетц, використовуючи власний досвід в дизайні, дійсно підкреслює цю ідею. Більше того, вона відразу стала культовою, завдяки тому, що зрозуміла, щира та справжня.

 

Коли краса – це просто

На думку фундаторів MALIN+GOETZ світ продуктів для догляду за шкірою став настільки складним, що розбиратися в ньому стає дедалі важче. Як відповідь на це вони намагалися створити меншу кількість ліній з ефективними, прямими та зрозумілими для клієнтів продуктами, які б максимально спрощували цей процесс.  Саме тому, наприклад, в їхньому асортименті міститься лише один, але найкращий очищуючий засіб та зволожуючий крем для обличчя, тіла та волосся. А кожна категорія запроваджує дуже простий режим, що складається з двох етапів та базується на утриманні балансу. Це дозволяє ефективно вирішувати проблеми збереження здоров’я шкіри у чоловіків та жінок різного віку та етнічної приналежності.

Як прояв прямого підходу кожна з ліній марки має свій кодовий колір, який дозволяє справді легко орієнтуватися в асортименті: синій = продукти для шкіри обличчя, зелений = тіло, червоний = волосся. 

 

Чутлива шкіра в пріоритеті

В той час як продукти бренду призначені для всіх типів шкіри, вирішення потреб саме чутливої шкіри має для MALIN+GOETZ позачергове значення. 

Саме тому жоден з них не містить в своєму складі синтетичних ароматів, барвників чи жорстких очищуючих компонентів. Усі зволожуючі креми не містять олії, які закупорюють пори, а лінія - парабенів. У кожного інгредієнта продукту є відповідна мета та необхідна кількість, що дозволяють йому досягти найвищого ступеню ефективності.

 

В дополнение к магазину в Челси, MALIN+GOETZ, также начали заниматься интенет-продажами, продажами в Barneys Нью-Йорк на Мэдисон-Авеню и в Беверли-Хиллз, в Fred Segal в Санта-Монике и в Liberty в Лондоне.

Сегодня

MALIN+GOETZ можно найти почти в 500 точках продажи во всем мире, включая отдельностоящие магазины в Лос-Анджелесе, Челси Манхэттена, Верхнем Вестсайде и Верхнем Ист-Сайде. В дополнение к традиционным розничным  продажам наши продукты также можно ппоробовать в некоторых самых лучших бутик-отелях, а также роскошных спа, салонах, ресторанах и спортивно-оздоровительных центрах во всем мире.

Философия бренда

Современная аптека

Идея, в которую Мэтью и Эндрю влюбились в течение своих путешествий, была идеей традиционного аптечного района, который можно было найти в городах, таких как Лондон и Нью-Йорк несколько десятилетий назад – универсальный магазин, где уход, созданный химиком, предназначен для решения определенных проблем с кожей от головы до пят. Современная интерпретация этого понятия и персональное обслуживание стали базовым фондом для MALIN+GOETZ. Чтобы подчеркнуть это, Эндрю Гоец использовал свое образование в дизайне и создал минималистичную, традиционную для аптечных марок упаковку, которая стала культовой – она искренняя, честная и понятная.

Простота

Мир ухода для кожи стал чрезмерно сложным и все более трудно в нем разбираться из-за сверхмаркетинга и ложных заявлений. Как прямой ответ на это, MALIN+GOETZ стремился создать линии ухода за кожей, которые были не только эффективными, но также и прямыми и легкими для понимания нашими занятыми, современными клиентами. Ассортимент вращается вокруг основной линии продуктов единственного лучшего очищающего средства и увлажняющего крема для лица, тела и волос. У каждой категории есть простой 2-х этапный режим, сосредоточенный на балансе. Он эффективно решает вопросы сохранения здоровья кожи мужчин и женщин всех возрастов и этнических принадлежностей. Как проявление прямого подхода, каждая линия имеет кодовый цвет, благодаря чему, очень легко ориентироваться во всем ассортименте: синий = лицо; зеленый = тело; красный = волосы.

В первую очередь чувствительная кожа

В то время как линия предназначена для всех типов кожи, потребности самой чувствительной выдвинуты на первый план. В результате ни один из наших продуктов не содержит синтетические отдушки, красители или жесткие очищающие компоненты. Все наши увлажняющие кремы не содержат масел закупоривающих поры, и вся линия - без парабенов. Каждый компонент включен c определенной целью, именно в том количестве, в котором он необходим для эффективной работы – ни больше, ни меньше.

Return
Learn about buying Закрити

Скасувати
Вхід Закрити
СМС-пароль надіслано на ваш номер
Забули пароль?
Забули пароль? Закрити
Відмінити
Return
Зворотний дзвінок Закрити

Залиште свій номер телефону та ім'я. Ми зв'яжемося з вами найближчим часом.