За задумом свого творця, цей аромат мав діяти на людину ніби ліки, надаючи йому енергію - певною мірою ароматний аналог кави. Його авангардна концепція ґрунтувалася на древній індійській медицині - аюрведі.
Кардамон, кориця, мускатний горіх, гвоздика, чорний перець, мед, квіткові ноти, амбра, лабданум, кедр, сандалове дерево - всі ці ноти звучать в мелодії аромату.
Парфумер Марк Бакстон, творець аромату, зазначив, що свобода творчості, яку надала йому компанія Comme des Garcons була, як ніколи, незвичайна: «... Я намагався не випускати з уваги те, що цей аромат хтось повинен носити. Інакше ми могли створити аромат, який пахне як стайня. Це єдина складність повної свободи дій. Як далеко я можу зайти?..».
Парфумер:Марк Бакстон
Країна:Франція
Роки:1994
Про бренд
Comme des Garcons
Парфумерний бренд Comme des Garcons з'явився в 1994 році, його засновниця Рей Кавакубо спричинила справжню революцію у світі парфумерії. Новаторство Кавакубо у всьому - навіть флакони Comme des Garcons нагадують радше медикаменти, аксесуари чи іграшки, ніж упаковку для туалетної води!
Цей товар бере участь у програмі лояльності для власників картки Aromateque: - нарахування кеш-беку за покупку у розмірі 2/5% від суми (за умови, що сума знижки не перевищує 20%); - кешбек не нараховується під час придбання подарункових сертифікатів; - кешбек не нараховується під час придбання Beauty Box; - безкоштовна доставка Новою поштою на відділення, поштомат, кур’єром (за умови замовлення на суму щонайменше 3000 грн.)