Маскулінний та унікальний ManRose - аромат з квітами троянди в осерді повертає характерну для Етро традицію моноквіткових композицій. У цьому новому творінні м'яко розкривається образ елегантного та космополітичного Джентельмена. Він може прийняти в себе жіночі властивості, вважаючи м'якість своєю силою, ставши прикладом синтезу, досконалого поєднання цих якостей.
Пелюстка за пелюсткою і коло замикається. Аромат нагадує легкий цитрусовий бриз калабрійського бергамота, посилений гострими ароматами кардамону і сичуанського перцю, підсолоджений іскрою елемі - есенцією смоли, використовуваної в Індії та Аравії в стародавні часи для того, щоб зарядити енергією кристали для медитації.
В осерді аромату - розкішна троянда, оспівана суфійськими майстрами й алхіміками, що постає у важких обіймах ладану, перш ніж розпастися на оксамитові ноти герані на шкірі, свіжі і теплі, як м'які промені весняного сонця. Троянда, містична квітка переливається символікою в уявному раю ManRose, що не може і не повинна бути класифікована суто як образ жіночої влади.
https://www.youtube.com/embed/8h21SBafgEg?showinfo=0&rel=0 "width =" 560 "height =" 315 "allowfullscreen =" "frameborder =" 0 "> iframe>
Парфумер:Mathieu Nardin
Країна:Італія
Роки:2016
Про бренд
Etro
Історія бренду Etro веде свій початок із 1968 року з виробництва тканин найвищої якості з використанням найкращих натуральних волокон - шовку, кашеміру, льону, бавовни. Творцем марки став антиквар, колекціонер та мандрівник Джиммо Етро (Jimmo Etro).
Цей товар бере участь у програмі лояльності для власників картки Aromateque: - нарахування кеш-беку за покупку у розмірі 2/5% від суми (за умови, що сума знижки не перевищує 20%); - кешбек не нараховується під час придбання подарункових сертифікатів; - безкоштовна доставка Новою поштою на відділення, поштомат, кур’єром (за умови замовлення на суму щонайменше 3000 грн.)