
Історія HEADSPACE
Методика бренду створена у 1970-х, її мета «зафіксувати» запах натурального інгредієнта в тому місці, де він був знайдений, та дбайливо відтворити його звучання – ольфакторний портрет атмосфери.
АРОМАТИ
Headspace - новий французький бренд сучасних та радикально нішевих парфумів. Фіксуючи враження, швидкоплинні моменти, доповнені магією уяви, Headspace відновлює їх за допомогою виняткової натуральної сировини, що використовується у надмірних дозах, і ретельно відібраних екстрактів 'headspace', щоб створити рідкісні унікальні парфуми, відкриваючи шлях до поетичної високої парфумерії, що відновлює невловиме. Перевинайти життя. Відтворити всі грані нашого світу в одному ароматі - мрія кожного парфумера.
ФЛАКОН
Жюль Дінан знайшов натхнення для витончених флаконів на столах найвідоміших парфумерів. Там розпорошено незліченну кількість цих маленьких пляшечок. Його повнорозмірна їх реконструкція відображає походження кожного парфуму - унікальну композицію з найексклюзивнішої сировини. Мінімалістична паперова етикетка — це порожнє полотно, готове спроєктувати на себе вашу уяву. І, зрештою, розкішна кришка з чорного бакеліту доповнює сучасний силует з метою зробити нематеріальне відчутним. Під впливом стандартної пляшки об’ємом 100 мл версія «чорнильниця» об’ємом 30 мл випромінює натхнення разом із парфумерними флаконами, перетвореними на зразки.