
Історія Humiecki&Graef
Очільники Humiecki&Graef працюють як вільні, креативні дизайнери на такі бренди, як Prada, Louis Vuitton та Shiseido, генерують дизайнерські ідеї для Swarovski. Працюючи над своїми шедеврами, вони не думають про прибуток і гроші, а створюють неординарні витвори мистецтва.
Коли Humiecki&Graef вирішили створити власні аромати, стало зрозуміло, що це повинні бути незвичайні аромати-емоції для певного стану душі. Для кожного аромату був створений концептуальний віжуал із по-справжньому неординарним рішенням, як і сам аромат.
Аромати, які можна «бачити», а не лише «чути» – завдяки чому їх можна сповна відчути. Це робить бренд Humiecki&Graef унікальним на парфумерному ринку.
Ще на початку спільного бізнесу обидва дизайнери усвідомили, що їхні життєві історії поєднують дуже близькі та глибокі стосунки зі своїми бабусями – Хеленою та Катаріною. Створення парфумерії стало своєрідною даниною пам'яті цій спорідненій і трепетній любові та наповненому подіями життю цих двох сильних жінок, що відображає історію ХХ століття. Їх вирізняв культ родинних цінностей, самозабуття у любові, завжди оптимістична віра у майбутнє. Хелена і Катаріна відігравали особливу роль у житті онуків, ставши символом сімейного затишку та любові, мудрості і мужності дивитися життю в обличчя.
Незвичайність ароматів Humiecki&Graef полягає і в їхній структурі. Вона не трикутна, а зірчаста – від центральної ноти відходять усі інші. Основною ідеєю стало створення ароматів, подібних до творів мистецтва, як це було на самому початку зародження парфумерного виробництва.
Флакони мають аскетичний дизайн, просту форму, щоб зосередитись виключно на ідеї аромату. Зовні лише стрічки, що оперезують флакони, і ковпачки, які виготовлені з різних матеріалів, віддзеркалюючи ідею аромату.
Всі аромати Humiecki&Graef мають високу концентрацію (від 20 до 30 %) ароматичних олій.
