Історія Obvious
Ми віримо, що світ потребує менше поверховості та епатажу. З іншого боку, нас надихають пошуки автентичності та справжньої природи. Для того, щоб налагодити зв'язок насамперед із собою, але також і з іншими та світом, що нас оточує. Для Девіда Фроссара (David Frossard) парфумерія - це певна витонченість, до якої можна доторкнутися, йдучи до самої суті. Це просте задоволення, поєднане з безліччю емоцій, які пронизують нас і перевершують наші стосунки зі світом. Парфуми - це не показне маскування, а промовистий символ.
МАНІФЕСТ
Це дійсно так: сьогодні парфумерія - це більше, ніж будь-коли, соціальний атрибут. Зі свого боку, ми вважаємо, що «ексклюзивні, рідкісні та дорогоцінні» парфуми стали абсолютно буденними, і навіть ілюзорними, такими, що нескінченно відтворюють матеріалістичні сценарії та заплутані, навіть претензійні, наративи. Оскільки ми хотіли відновити почуття
справедливості та відкинути надмірне, ми створили Obvious. Справжній парфумерний дім, богемна краса якого мала бути настільки ж зрозумілою, наскільки й очевидною. Натхненні бажанням відродити те, що є безцінним - автентичність, баланс, гармонію - наші творіння приховують у собі справжню вишуканість. Очевидні аромати створені, перш за все, для того, щоб заспокоїти і переконати нас у двох абсолютних речах: нашій унікальності та усвідомленні себе частиною цілого.
ОСОБИСТІСТЬ
СПОНТАННА
Ми є адептами того, що можна назвати «ольфакторно чіткою лінією». Складність слугує нашому художньому баченню, не будучи самоціллю.
ПРИСТРАСНА
Але ми також любимо жити на повну. Тому в наших творіннях відчувається пронизлива, жива енергія, іноді з відтінком ностальгії.
ВІДДАНА
Ми докладаємо максимум зусиль для створення наших формул, які часто є дорогими! Ми також прагнемо до екологічної відповідальності, де ми дійсно робимо все можливе, щоб поважати навколишнє середовище.
ЗАСНОВНИК
«На створення Obvious мене надихнула подорож до Індії, де я взяв участь у благодійному забігу на тук-туку (звучить смішно, але це небезпечно). Далеко від Парижа, на заваленому пластиком пляжі і в розпал особистого перезавантаження, я на власні очі побачив наслідки надмірного споживання і усвідомив нескінченне намагання виділитися в сучасній парфумерії - все більше так званої рідкісності, ексклюзивності та блиску, найчастіше за рахунок споживача. Оскільки я завжди хотів створювати, я подумав, що, можливо, є й інші люди, крім мене, які усвідомлюють це і хочуть насолоджуватися очевидним задоволенням від використання парфумів, щоб відчувати себе самим собою посеред світу». - Девід Фроссар
ДЕВІД ФРОССАР
Незнайомий зі світом парфумерної індустрії Девід Фроссар, молодий випускник філософського факультету, якому судилося викладати її, незабаром був захоплений потоком власної енергії. Він вирушає в Африку, щоб працювати в невеликій парфумерній компанії. Повернувшись до Франції, Давид приєднався до L'Artisan Parfumeur, яка була ще незалежною і перебувала в періоді бурхливої творчості. Коли він залишив цю компанію, він заснував лейбл Differentes Latitudes, який підтримує незалежні парфумерні бренди. У перші дні він відповідав за дистрибуцію таких брендів, як Byredo, Juliette Has A Gun, Atelier Cologne, Memo, Frapin, Liquides Imaginaires, а пізніше Ella K і BDK Parfums у Франції. Спираючись на цей досвід, у 2020 році він взявся за своє особисте завдання: запуск власного бренду з очевидною назвою Obvious.
ОСНОВНА КОЛЕКЦІЯ
Основна колекція Obvious Parfums складається з 13 парфумів: наші «Must Have». Наші знакові парфуми, натхненні природою, автентичні, поетичні та унікальні.
High Standards нова колекція ароматів Obvious Parfums
З колекцією "High Standards", Obvious Parfums представляє нову серію ароматів, натхненну останніми оазисами, де ми все ще можемо бути собою.
Реальні чи уявні місця, осяяні красою і м'якістю, де душа знаходить своє натхнення. Ці простори – це розкіш, яка за своєю суттю є світлом у темному світі.
Три справжні куточки, що так приваблюють "циганських сеттерів" — витончених кочівників, які поєднують богемний стиль з вишуканістю.
Для створення цієї автентичної розкоші Obvious Parfums звернулася до Жюльєна Раскінета. Цей майстер ароматів, учень П’єра Бурдона, розробив три складні та багатогранні парфуми, натхненні Мексикою і Фрідою Кало, Бутаном та його концепцією національного щастя, а також островом Саліна — безперечно, найкрасивішим із Еолійських островів...
Цей мікс культур, відпочинку та елегантності знаходить своє втілення у стильній і невимушеній екологічно розробленій упаковці. Obvious Parfums залишається вірним своїй місії, використовуючи майстерність парфумерного мистецтва для створення нових ароматичних емоцій.