1009
119
42
32
151
76
18
8
135
146
11
76
57
48
1
31
4
60
2
40
6
7
5
4
2
1
6
63
1
3
1
1
2
2
1
1
4
5
1
3
4
1
5
14
3
22
2
3
8
6
11
10
4
1
58
1
3
1
8
4
5
45
6
Oud Nobile Home Fragrance
Home Fragrance Diffuser
Home Fragrance Diffuser
Vessel Stopper
34 Boulevard Saint Germain Scented Oval
Un Air de Diptyque
Capsule for Electric and Car Diffuser Baies
Capsule for Electric Diffuser Saint Germain
Feu de Bois Candle
Scented Candle Baies
Scented Oval Fig tree
Scented Oval Baies
Capsule for Electric and Car Diffuser Fleur dOranger
Home candle Peony & Blush Suede
Home candle English Pear & Freesia
Home candle Pomegranate Noir
Home candle Orange Blossom
Home candle Wood Sage & Sea Salt
Home candle Lime Basil & Mandarin
Home candle Mimosa & Cardamom
Home candle Blackberry & Bay
Scent surround diffuser Lime, Basil & Mandarin
Scent surround diffuser English Pear & Freesia
Scent surround diffuser Pomegranate Noir
Lait D'epices Candle
Baccarat Rouge 540 Candle
Eau D'hadrien
Songes
L'ile Au The
Perfumed Car Diffusor with 34B
Perfumed Car Diffusor with Baies
Perfumed Car Diffusor with Fleur d'Oranger
Perfumed Car Diffusor with Roses
Scent surround diffuser Peony & Blush Suede
Marfa Car Diffuser refill
African Leather Diffuser refill
Ceramic Candle - HERON
Luce di Colonia Candle
Oh, L'amore Diffuser
Buongiorno Diffuser
Capsule for Electric and Car Diffuser Mimosa
Capsule for Electric and Car Diffuser Figuier
Car Diffuser House
Roses Diffuseur De Parfum
Baies Diffuseur De Parfum Refill
Якщо порівнювати парфумерію зі світом моди, нішеву парфумерію з легкістю можна віднести до нарядів від-кутюр, тоді як комерційні парфуми більше відображатимуть сутність прет-а-порте, або навіть так званої «мінливої моди». Чому так відбувається, спробуємо розібратися у цій статті.
Поняття "нішева парфумерія" говорить саме за себе. Справді, це певна ніша, зайняти яку під силу лише найталановитішим брендам. Це насамперед певна філософія, якась ідея, яка обов'язково передує створенню повноцінної колекції ароматів. Вона не залежить від тенденцій моди, а тираж нішевих ароматів, як правило, обмежений (за деякими з них клієнти записуються в чергу).
Не можна сказати, що комерційна парфумерія не є престижною, але все ж таки, вона більше схильна до маркетингового віяння ринку і цілком орієнтована на продаж і фінансування рекламних кампаній. Селективна парфумерія не ставить собі завдання завоювати світовий ринок, а навпаки – виділити саме свою цільову аудиторію, яка оцінить переваги ексклюзивних композицій.
Якість компонентів у парфумерії – це ключова відмінність, що характеризує аромат як нішевий чи комерційний.
Нішева парфумерія – це, в першу чергу, дорогі та рідкісні інгредієнти. Саме вони визначають статус бренду та його цінність серед шанувальників ароматів такого рівня. Іноді флакон та упаковка можуть бути простими та лаконічними, а ось компоненти будуть дуже рідкісними та цінними.
Скласти бездоганні комбінації дозволяють рідкісні компоненти, які використовуються у створенні селективних композицій:
Але, незважаючи на дорогі інгредієнти, селективна парфумерія не завжди коштує дорожче – іноді навіть навпаки. Враховуючи той факт, що споживач змушений платити за «ім'я», вартість комерційних ароматів може бути на одному рівні з нішевою або вищою.
Унікальне звучання селективної парфумерії
Шкіра кожної людини – унікальна. Тому аромати можуть розкриватися абсолютно по-різному на різних людях. Коли структура аромату починає взаємодіяти зі шкірою, звучання стає індивідуальним. І, як правило, немає поділу на жіночі та чоловічі парфуми – нішева парфумерія у цьому сенсі досить непередбачувана.
Комерційні аромати, як правило, звучать однаково на всіх. Таким чином, іноді просто втрачається індивідуальний стиль людини.
Побутує думка, що клієнти, котрі хоч раз вирішили купити нішевий аромат, вже ніколи не повертаються до парфумерії масового виробництва. Секрет полягає в тому, що селективна парфумерія – це персоналізований підхід, а за створенням кожного аромату стоїть певна історія, здатна подарувати рідкісні та непідробні емоції, асоціації чи спогади.
Наприклад, назва французького бренду Les Liquides Imaginaires перекладається як «Уявні рідини». Кожна композиція заповнена різними символами, підтекстами. Незважаючи на те, що це експериментальна парфумерія, її аромати зможуть зайняти гідне місце у вашому гардеробі. Ви одразу відчуєте той необхідний контраст, який відображає нішева парфумерія.
Для тих, хто цінує престижність марки, парфумерний будинок Maison Francis Kurkdjian стане одним із найкращих ольфакторних відкриттів за останнє десятиліття. На сьогодні він з легкістю може конкурувати з Kilian, Creed і diptyque.
Парфумерія – це безумовне мистецтво, яке легко може змінити як характер і образ людини, а й повністю змінити ольфакторное сприйняття.
Купити нішеву парфумерію найчастіше можна лише у найкращих бутиках, концептуальних сторах та мультибрендових магазинах світових столиць. В Україні нішева (або селективна) парфумерія, а також її найкращі аромати доступні в мережі Aromateque, яка займається продажем парфумерії, косметики, а також люксових аксесуарів та предметів розкоші для інтер'єру.
1
наявність у магазинах
Увага! Завжди попередньо уточнюйте фактичну наявність в обраному магазині, через можливе бронювання товару. Телефонуйте менеджеру: (093)111-11-11
Дніпро
Київ
Львів
Кошик
Отакої. Ваш кошик порожній.
Наповніть його обраними позиціями чи скористайтесь пошуком та каталогом.