78
3
7
10
2
4
4
23
102
17
22
32
133
25
14
6
11
20
96
959
6
19
29
2
1
1
1
2
2
4
1
84
1
1
1
3
7
9
78
11
65
53
5
8
5
2
1
6
17
8
11
1
2
2
11
7
14
9
7
1
1
Pistachio
Rose D'amalfi
Ebène Fumé
Black Magenta
Eau D'ombre Leather
Rose Exposed
Lost Cherry
Black Orchid
Ombré Leather
Noir Extreme
Tuscan Leather
Tobacco Vanille
F Fabulous
Electric Cherry
Cherry Smoke
Oud Minerale
Eau De Soleil Blanc
Burning Barbershop
I Don't Know What
Coriander
Rose Atlantic
Debaser
Radio Bombay
Notorious Oud
Grapefruit Generation
Letherize
Every Storm a Serenade
Memoirs of a Trespasser
Slow Explosions
Yesterday Haze
Sundrunk
Saint Julep
Deep Dark Vanilla
Burning Barbershop
Velvet Orchid
Black Orchid Parfum Gold
Black Orchid
Cafe Rose
Ombre Leather Parfum
Signature Beau De Jour
Noir Extreme Parfum
Grey Vetiver Parfum
Якщо порівнювати парфумерію зі світом моди, нішеву парфумерію з легкістю можна віднести до нарядів від-кутюр, тоді як комерційні парфуми більше відображатимуть сутність прет-а-порте, або навіть так званої «мінливої моди». Чому так відбувається, спробуємо розібратися у цій статті.
Поняття "нішева парфумерія" говорить саме за себе. Справді, це певна ніша, зайняти яку під силу лише найталановитішим брендам. Це насамперед певна філософія, якась ідея, яка обов'язково передує створенню повноцінної колекції ароматів. Вона не залежить від тенденцій моди, а тираж нішевих ароматів, як правило, обмежений (за деякими з них клієнти записуються в чергу).
Не можна сказати, що комерційна парфумерія не є престижною, але все ж таки, вона більше схильна до маркетингового віяння ринку і цілком орієнтована на продаж і фінансування рекламних кампаній. Селективна парфумерія не ставить собі завдання завоювати світовий ринок, а навпаки – виділити саме свою цільову аудиторію, яка оцінить переваги ексклюзивних композицій.
Якість компонентів у парфумерії – це ключова відмінність, що характеризує аромат як нішевий чи комерційний.
Нішева парфумерія – це, в першу чергу, дорогі та рідкісні інгредієнти. Саме вони визначають статус бренду та його цінність серед шанувальників ароматів такого рівня. Іноді флакон та упаковка можуть бути простими та лаконічними, а ось компоненти будуть дуже рідкісними та цінними.
Скласти бездоганні комбінації дозволяють рідкісні компоненти, які використовуються у створенні селективних композицій:
Але, незважаючи на дорогі інгредієнти, селективна парфумерія не завжди коштує дорожче – іноді навіть навпаки. Враховуючи той факт, що споживач змушений платити за «ім'я», вартість комерційних ароматів може бути на одному рівні з нішевою або вищою.
Унікальне звучання селективної парфумерії
Шкіра кожної людини – унікальна. Тому аромати можуть розкриватися абсолютно по-різному на різних людях. Коли структура аромату починає взаємодіяти зі шкірою, звучання стає індивідуальним. І, як правило, немає поділу на жіночі та чоловічі парфуми – нішева парфумерія у цьому сенсі досить непередбачувана.
Комерційні аромати, як правило, звучать однаково на всіх. Таким чином, іноді просто втрачається індивідуальний стиль людини.
Побутує думка, що клієнти, котрі хоч раз вирішили купити нішевий аромат, вже ніколи не повертаються до парфумерії масового виробництва. Секрет полягає в тому, що селективна парфумерія – це персоналізований підхід, а за створенням кожного аромату стоїть певна історія, здатна подарувати рідкісні та непідробні емоції, асоціації чи спогади.
Наприклад, назва французького бренду Les Liquides Imaginaires перекладається як «Уявні рідини». Кожна композиція заповнена різними символами, підтекстами. Незважаючи на те, що це експериментальна парфумерія, її аромати зможуть зайняти гідне місце у вашому гардеробі. Ви одразу відчуєте той необхідний контраст, який відображає нішева парфумерія.
Для тих, хто цінує престижність марки, парфумерний будинок Maison Francis Kurkdjian стане одним із найкращих ольфакторних відкриттів за останнє десятиліття. На сьогодні він з легкістю може конкурувати з Kilian, Creed і diptyque.
Парфумерія – це безумовне мистецтво, яке легко може змінити як характер і образ людини, а й повністю змінити ольфакторное сприйняття.
Купити нішеву парфумерію найчастіше можна лише у найкращих бутиках, концептуальних сторах та мультибрендових магазинах світових столиць. В Україні нішева (або селективна) парфумерія, а також її найкращі аромати доступні в мережі Aromateque, яка займається продажем парфумерії, косметики, а також люксових аксесуарів та предметів розкоші для інтер'єру.
1
наявність у магазинах
Увага! Завжди попередньо уточнюйте фактичну наявність в обраному магазині, через можливе бронювання товару. Телефонуйте менеджеру: (093)111-11-11
Дніпро
Київ
Львів
Кошик
Отакої. Ваш кошик порожній.
Наповніть його обраними позиціями чи скористайтесь пошуком та каталогом.