113
5
3
4
23
3
5
14
19
13
4
10
1
5
2
2
1
1
2
1
11
100
1
9
3
4
2
1
1
1
2
7
2
4
1
5
5
1
2
1
16
3
1
95
9
11
5
1
29
1
113
150
433
897
117
35
25
1
2
6
6
1
1
3
38
8
48
11
1
13
1
4
20
14
7
13
6
7
7
Peony & Blush Suede
Blackberry & Bay
Mon Guerlain
Mon Guerlain Sparkling Bouquet
Mon Guerlain Intense
Shalimar
Ebène Fumé
Lost Cherry
Blu Mediterraneo Bergamotto di Calabria
Soir de Lune
Tobacco Vanille
Electric Cherry
Cherry Smoke
Rose Of No Man's Land Perfumed oil
Blanche Rinse Free Hand Cleanser
Bal d'Afrique Hand Cream
Gypsy Water Hand Cream
Discovery Set
Divine Vanille
Bois Imperial
Iris Poudre
Vetiver Extraordinaire
Carnal Flower
Portrait Of A Lady
Vaniglia Fior di Mandorlo
Promise
MMMM
Sunny Side Up
Eau De Memo
Soir d'Orient
Portrait Of A Lady
Eau des Sens Hair mist
Якщо порівнювати парфумерію зі світом моди, нішеву парфумерію з легкістю можна віднести до нарядів від-кутюр, тоді як комерційні парфуми більше відображатимуть сутність прет-а-порте, або навіть так званої «мінливої моди». Чому так відбувається, спробуємо розібратися у цій статті.
Поняття "нішева парфумерія" говорить саме за себе. Справді, це певна ніша, зайняти яку під силу лише найталановитішим брендам. Це насамперед певна філософія, якась ідея, яка обов'язково передує створенню повноцінної колекції ароматів. Вона не залежить від тенденцій моди, а тираж нішевих ароматів, як правило, обмежений (за деякими з них клієнти записуються в чергу).
Не можна сказати, що комерційна парфумерія не є престижною, але все ж таки, вона більше схильна до маркетингового віяння ринку і цілком орієнтована на продаж і фінансування рекламних кампаній. Селективна парфумерія не ставить собі завдання завоювати світовий ринок, а навпаки – виділити саме свою цільову аудиторію, яка оцінить переваги ексклюзивних композицій.
Якість компонентів у парфумерії – це ключова відмінність, що характеризує аромат як нішевий чи комерційний.
Нішева парфумерія – це, в першу чергу, дорогі та рідкісні інгредієнти. Саме вони визначають статус бренду та його цінність серед шанувальників ароматів такого рівня. Іноді флакон та упаковка можуть бути простими та лаконічними, а ось компоненти будуть дуже рідкісними та цінними.
Скласти бездоганні комбінації дозволяють рідкісні компоненти, які використовуються у створенні селективних композицій:
Але, незважаючи на дорогі інгредієнти, селективна парфумерія не завжди коштує дорожче – іноді навіть навпаки. Враховуючи той факт, що споживач змушений платити за «ім'я», вартість комерційних ароматів може бути на одному рівні з нішевою або вищою.
Унікальне звучання селективної парфумерії
Шкіра кожної людини – унікальна. Тому аромати можуть розкриватися абсолютно по-різному на різних людях. Коли структура аромату починає взаємодіяти зі шкірою, звучання стає індивідуальним. І, як правило, немає поділу на жіночі та чоловічі парфуми – нішева парфумерія у цьому сенсі досить непередбачувана.
Комерційні аромати, як правило, звучать однаково на всіх. Таким чином, іноді просто втрачається індивідуальний стиль людини.
Побутує думка, що клієнти, котрі хоч раз вирішили купити нішевий аромат, вже ніколи не повертаються до парфумерії масового виробництва. Секрет полягає в тому, що селективна парфумерія – це персоналізований підхід, а за створенням кожного аромату стоїть певна історія, здатна подарувати рідкісні та непідробні емоції, асоціації чи спогади.
Наприклад, назва французького бренду Les Liquides Imaginaires перекладається як «Уявні рідини». Кожна композиція заповнена різними символами, підтекстами. Незважаючи на те, що це експериментальна парфумерія, її аромати зможуть зайняти гідне місце у вашому гардеробі. Ви одразу відчуєте той необхідний контраст, який відображає нішева парфумерія.
Для тих, хто цінує престижність марки, парфумерний будинок Maison Francis Kurkdjian стане одним із найкращих ольфакторних відкриттів за останнє десятиліття. На сьогодні він з легкістю може конкурувати з Kilian, Creed і diptyque.
Парфумерія – це безумовне мистецтво, яке легко може змінити як характер і образ людини, а й повністю змінити ольфакторное сприйняття.
Купити нішеву парфумерію найчастіше можна лише у найкращих бутиках, концептуальних сторах та мультибрендових магазинах світових столиць. В Україні нішева (або селективна) парфумерія, а також її найкращі аромати доступні в мережі Aromateque, яка займається продажем парфумерії, косметики, а також люксових аксесуарів та предметів розкоші для інтер'єру.
1
наявність у магазинах
Увага! Завжди попередньо уточнюйте фактичну наявність в обраному магазині, через можливе бронювання товару. Телефонуйте менеджеру: (093)111-11-11
Дніпро
Київ
Львів
Кошик
Отакої. Ваш кошик порожній.
Наповніть його обраними позиціями чи скористайтесь пошуком та каталогом.