Засоби зв’язку

Виберіть найбільш зручний для вас засіб

FIXED HEIGHT FOR DIFFERENT SCREENS

Придбати в один клік

Ім'я, Прізвище
Телефон

Менеджер зв’яжеться з вами найближчим часом

наявність у магазинах

Увага! Завжди попередньо уточнюйте фактичну наявність в обраному магазині, через можливе бронювання товару. Телефонуйте менеджеру: (093)111-11-11

Дніпро

  • ТЦ “Каскад Плаза”, Катеринославський бульвар, 1б 2 поверхавипсмимсмаспимп

Київ

  • ТЦ “Каскад Плаза”, Катеринославський бульвар, 1б 2 поверхавипсмимсмаспимп
  • ТЦ “Каскад Плаза”, Катеринославський бульвар, 1б 2 поверхавипсмимсмаспимп
  • ТЦ “Каскад Плаза”, Катеринославський бульвар, 1б 2 поверхавипсмимсмаспимп

Львів

  • ТЦ “Каскад Плаза”, Катеринославський бульвар, 1б 2 поверхавипсмимсмаспимп

Кошик

Отакої. Ваш кошик порожній.

Наповніть його обраними позиціями чи скористайтесь пошуком та каталогом.

Промокод успішно застосовано! Знижка була додана до вашого замовлення.

Промокод недійсний. Перевірте правильність введення.

Промокод видалено із замовлення

Історія Comme des Garcons

Парфумерний бренд Comme des Garcons з'явився в 1994 році, його засновниця Рей Кавакубо спричинила справжню революцію у світі парфумерії. Відокремивши її від сексуальної привабливості, вона почала використовувати «новий» підхід, в якому запахи відігравали роль ностальгічних каталізаторів – запах асфальту, міського повітря або свіжої білизни. Новаторство Кавакубо у всьому - навіть флакони Comme des Garcons нагадують радше медикаменти, аксесуари чи іграшки, ніж упаковку для туалетної води!

Comme des Garcons fragrances – Osswald

Японські модельєри Рей Кавакубо, Йоші Ямамото, Іссей Міяке, які підкорили Європу в 80-ті, продовжували шокувати публіку зміщеними пропорціями, спотвореним силуетом, поєднаннями прямих ліній та асиметрії. Вони радикально змінили уявлення про жіночу красу. Нині засновниця бренду Comme des Garcons Рей Кавакубо носить звання Королеви Авангарду. Чимало з тих, хто працює у світі моди, вважає Кавакубо однією із найвпливовіших дизайнерок сьогодення, і навіть ті, кому не до вподоби її моделі, визнають, що вони мали значний вплив на розвиток моди.

«Comme des Garcons – це не лише одяг. Я займаюся не тільки дизайном одягу, а й створюю образ компанії в цілому. Атмосфера, простір і магазини, всі друковані матеріали – це все відіграє вирішальну роль. Розташування логотипу на сторінці, ширина дверей у магазині, товщина облямівки на сукні – все однаково важливо. Кожен елемент має бути підпорядкований єдиній системі цінностей, естетично цікавій, новій, що кидає виклик усталеним уявленням й упередженим ідеям. Мій підхід завжди залишається незмінним. І парфумерія CdG – це ще один спосіб висловити почуття COMME des GARCONS».
Рей Кавакубо

The Unsettling Vision of Rei Kawakubo | The New Yorker

Перейти до покупок

Для більш влучних рекомендацій та доступу до історії покупок авторизуйся)

Для більш влучних рекомендацій та доступу до історії покупок зареєструйся)

Ім'я
Прізвище
Телефон

Введіть код із СМС

Код

Не отримали код?

ДАВАЙТЕ УКРАЇНСЬКОЮ? давайте :)