Історія Comme des Garcons
Парфумерний бренд Comme des Garcons з'явився в 1994 році, його засновниця Рей Кавакубо спричинила справжню революцію у світі парфумерії. Відокремивши її від сексуальної привабливості, вона почала використовувати «новий» підхід, в якому запахи відігравали роль ностальгічних каталізаторів – запах асфальту, міського повітря або свіжої білизни. Новаторство Кавакубо у всьому - навіть флакони Comme des Garcons нагадують радше медикаменти, аксесуари чи іграшки, ніж упаковку для туалетної води!
Японські модельєри Рей Кавакубо, Йоші Ямамото, Іссей Міяке, які підкорили Європу в 80-ті, продовжували шокувати публіку зміщеними пропорціями, спотвореним силуетом, поєднаннями прямих ліній та асиметрії. Вони радикально змінили уявлення про жіночу красу. Нині засновниця бренду Comme des Garcons Рей Кавакубо носить звання Королеви Авангарду. Чимало з тих, хто працює у світі моди, вважає Кавакубо однією із найвпливовіших дизайнерок сьогодення, і навіть ті, кому не до вподоби її моделі, визнають, що вони мали значний вплив на розвиток моди.
«Comme des Garcons – це не лише одяг. Я займаюся не тільки дизайном одягу, а й створюю образ компанії в цілому. Атмосфера, простір і магазини, всі друковані матеріали – це все відіграє вирішальну роль. Розташування логотипу на сторінці, ширина дверей у магазині, товщина облямівки на сукні – все однаково важливо. Кожен елемент має бути підпорядкований єдиній системі цінностей, естетично цікавій, новій, що кидає виклик усталеним уявленням й упередженим ідеям. Мій підхід завжди залишається незмінним. І парфумерія CdG – це ще один спосіб висловити почуття COMME des GARCONS».
Рей Кавакубо