Історія Liquides Imaginaires
Les Liquides Imaginaires – це ароматні води, наповнені потужною символікою, емоційною владою та чимось сакральним.
Концепція
Слово аромат (perfume) походить від латинського "perfumus", що означає "крізь дим". Релігійні церемонії, які супроводжувалися тлінням ладану та смол, стали основою парфумерії. Аромат відігравав важливу роль у священному ритуалі поклоніння богам. Спокуса і зваба – це його крайні набуті ролі.
Від Єгипту до Греції, від римлян до арабів, від Марселя до Граса – аромати продовжували свою мандрівку, розвиваючись, розширюючи свій асортимент у візуальному та функційному планах вираження, видозмінюючи флакони. У парфумерних підвалах, що береглися для еліти, аромати були справжньою розкішшю, культові об'єкти, огорнуті в золото чи інші коштовні матеріали.
Аромат Парижа
Уперше парфуми стали модним трендом у Парижі та згодом у всій Франції. Таким чином, Франція стала світовою парфумерною столицею. Флакони, аксесуари та предмети догляду віддзеркалювали традиції того часу. Флакони та вміст продавалися окремо.
Вибух всесвіту
Мав бути створений метод екстракції мінливих розчинників та синтетичних компонентів. Виробництво стало індустріальним, а незабаром і демократичнішим. Ольфакторна піраміда була вигадана, щоб аромат випаровувався поступово. Парфумерія для чоловіків стала шалено популярною. У 1950-х роках французькі парфуми досягли свого піку.
Символ нашого часу
Парфумери і модельєри, як і парфумерні «носи», миттєво створюють нові аромати, інноваційні, експериментальні. Аромати змінилися з часом і стали менш схожими на первинні варіанти. Парфумерний ринок поставив собі за ціль захопити більшу частину світу. Аромат утратив свою первинну магію, змістивши акцент на своє утилітарне призначення – ні що інше, як базовий об'єкт бажання. Залишилися десь у минулому незабутній захват і міфічний аромат, але й донині вважається одним ыз фундаментальних чинників – ольфакторне божевілля!
Повернення до сакрального
Сутність ароматів потрібно повернути до ольфакторної столиці, щоб зробити їх об'єктом мрій, чарів, очистити їх, створити уявний, фантазійний, ефемерний аромат. Амфора – це містичний предмет та архетип парфумів.
Такою була логіка думок, що допомогло Філіпу ді Мео створити Les Liquides Imaginaires - насичені, сповнені символізму води з емоційною владою та дещицею чогось священного.
Аромати Les Liquides Imaginaires – це втілення майстерності парфумерів, людського фактору та обміну досвідом. Ця алхімія була створена за участю провідних експертів – парфумерів будинку Givaudan. Парфумери дозволили своїм «носам» звільнитися і піднестися, щоб створити ці «уявні рідини», зводячи нанівець обмеження та технічні вимоги, щоб відповідати єдиній вимозі: парфуми мають здійматися, як дим.
Ці аромати як пазли, вони використовуються, щоб відтворити думки, справжню сутність, свідомість.
Вони нагадують про життєві шляхи, бажання, надії, сили і людські слабкості.
Це мінливі тіла, які допомагають залишити матеріальний світ і перетнути кордон уявних світів: інтимний дух випаровується, досліджуються нові виміри та нові бажання.