Olfactive Studio – це зіткнення сучасної художньої фотографії та парфумерного мистецтва, взаємозв'язок зорового образу та нюху.
Olfactive Studio – продукт взаємодії фото- та парфумерної студій. Вперше парфумери об'єдналися з фотографами, аби почерпнути натхнення в їхній творчості. Виразність зображень підштовхнула парфумерів до створення ароматів, що передають аналогічний настрій та емоції. Фотографія, як і аромат, фіксує момент часу і здатна пробуджувати його у сховищі нашої пам'яті. Досвід парфумерів заснований на емоціях, викликаних побаченими образами, і є унікальним та оригінальним нюховим витвором. Вони переносять нас зі світу, в якому створено аромати, у світ, де зафіксований час.
Талановиті парфумери та фотографи спільно створили три аромати: Autoportrait, Chambre Noire та Still Life. Витончена та нетрадиційна сучасність – саме так можна охарактеризувати цю чудову алхімію. Olfactive Studio створює особливий нюховий світ із сильною індивідуальністю; світ інтуїції та емоцій. Аромати – це ангели, вони не мають статі, але наділені душею.
Засновниця бренду Селін Верлер (Cеline Verleure) народилася у Франції, неподалік міста Шамбор (Chambord). У дитинстві вона мріяла стати архітектором і через деякий час винайшла і спроектувала власний світ. Обравши для вивчення бізнес та маркетинг, вона відмовилася від мрії споруджувати будинки, однак це рішення відкрило їй двері до дому Кензо. П'єр Брок – творець ароматів Кензо пробудив у ній пристрасть до парфумерії та навчав майстерності створення ароматів. У 28 років Селін створила аромат Kenzo Jungle разом із парфумерами Dominique Ropion та Jean-Louis Sieuzac, потім – l’Eau par Kenzo з Olivier Cresp. Після цього вона запустила власний інтернет-проект Osmoz.com для шанувальників ароматів, заснований на ідеї Firmenich.
Селін – пристрасна мандрівниця. Вона брала уроки японської каліграфії в Токіо, прожила кілька місяців в Індії. Залишаючи острови Зеленого Мису, вона перетнула Атлантику, подорожувала Південною Африкою і закохалася в Ріо-де-Жанейро, де прожила 2 роки. Але весь цей час вона сумувала за своєю улюбленою справою – створенням ароматів, і, як наслідок, після кількох років роботи в L'Orеal вона створила «Блог, присвячений Аромату, якого (ще) не існує!», щоб випробувати долю та створити новий парфумерний бренд, заснований на колективній інтуїції онлайн-спільноти.
Olfactive Studio народжений з бажання створити кардинально авангардний і по-справжньому новаторський нішевий парфумерний бренд, сучасний, але водночас який дотримується кращих традицій, в міру монотонний і сповнений інтриги. Перша колекція ароматів дозволяла допитливим і пристрасним Internet-користувачам крок за кроком стежити за процесом їх створення, а також брати участь у художніх пошуках. Всі етапи проекту обговорювалися online, від вибору концепції до імені бренду та назв перших трьох ароматів, дизайну флакона та упаковки. Завдяки такій «нюховій співпраці» створення ароматів із віртуального проекту переросло в реальний.
Основні принципи Olfactive Studio:
1. Парфумер – це художник, який робить все від нього залежне для створення ароматів без сторонніх інструкцій та маркетингових обмежень.
2. Автентичність нюхової концепції! Ми вважаємо за краще інвестувати в сировину, а не в рекламу.
3. Креативність та дивовижність! Насолоджуйтесь нетрадиційною та незвичайною комбінацією упаковки, вмісту та образу.