Історія Malin+Goetz
У березні 2004 року був відкритий перший магазин Malin+Goetz в районі Челсі в Нью-Йорку (нижній Мангеттен). Водночас це було дуже сучасне місце, яке на тоді нагадувало аптекарські крамниці минулого, де вирувало життя та відмінний сервіс для клієнтів, а на полицях розміщувалися продукти для догляду.
Засновники марки Метью Малін та Ендрю Гетц свого часу особисто зустрічали кожного клієнта та й нині вони мешкають неподалік за рогом. Між зустрічами з клієнтами вони здійснювали оптові продажі одразу з магазину.
Додатково вони також почали займатися інтернет-продажами, а ще були представлені в Barneys в Нью-Йорку на Медісон-авеню та в Беверлі-Гіллз, в Fred Segal у Санта-Моніці та в Liberty у Лондоні.
Сьогодні Malin+Goetz можна знайти майже у 500 точках продажу по всьому світу, а також у власних бутиках в Лос-Анджелесі, Челсі на Мангеттені, у Верхньому Вест-Сайді та Верхньому Іст-Сайді.
Додатково продукти бренду можна спробувати в деяких найкращих бутик-готелях, а також розкішних СПА-салонах, ресторанах та спортивно-оздоровчих центрах в усьому світі.
ФІЛОСОФІЯ БРЕНДУ
Сучасна аптека
Ідея магазину Malin+Goetz, яка з’явилася у Метью та Ендрю під час їхніх подорожей, полягала в тому, щоб створити традиційний аптечний заклад, який можна було б знайти, наприклад, у Лондоні чи Нью-Йорку декілька десятиліть тому – універсальний магазин, де продукти догляду були створені хіміком та вирішували певні проблеми зі шкірою від голови до п’ят.
Сучасна інтерпретація традиційного закладу та персональне обслуговування стали основою для майбутнього концепту Malin+Goetz.
Традиційне та дещо мінімалістичне пакування продуктів бренду, що створив Ендрю Гетц, використовуючи власний досвід у дизайні, дійсно підкреслює цю ідею. Ба більше, вона відразу стала культовою, завдяки тому, що зрозуміла, щира та справжня.
Коли краса – це просто
На думку фундаторів Malin+Goetz, світ продуктів для догляду за шкірою став настільки складним, що розбиратися в ньому стає дедалі важче. В якості відповіді на це вони намагалися створити меншу кількість ліній з ефективними та зрозумілими для клієнтів продуктами, які б максимально спрощували цей процес. Саме тому, наприклад, в їхньому асортименті міститься лише один, але найкращий очищувальний засіб та зволожувальний крем для обличчя, тіла та волосся. А кожна категорія запроваджує дуже простий режим, що складається з двох етапів та базується на підтримці балансу. Це дозволяє ефективно вирішувати проблеми збереження здоров’я шкіри в чоловіків та жінок різного віку та етнічної приналежності.
Як прояв прямого підходу, кожна з ліній марки має свій кодовий колір, який дозволяє справді легко орієнтуватися в асортименті: синій = продукти для шкіри обличчя, зелений = тіло, червоний = волосся.
Чутлива шкіра в пріоритеті
Тоді як продукти бренду призначені для всіх типів шкіри, вирішення потреб саме чутливої шкіри має для Malin+Goetz позачергове значення.
Саме тому жоден із них не містить у своєму складі синтетичних ароматів, барвників чи жорстких очищувальних компонентів. Усі зволожувальні креми не містять олії, які закупорюють пори, а лінія - парабенів. У кожного інгредієнта продукту є відповідна мета та необхідна кількість, що дозволяють йому досягти найвищого ступеню ефективності.